Volgers

zondag 13 november 2011

Super Candy by Karen Doodles Nederland...


De blog van Karen Doodles NL staat op nummer 29 in de top 100 meest populaire Nederlandstalige blogs van Twingly! Als hoogst genoteerde kaart-/stempel-/uitdagingenblog nog wel.
Dat is natuurlijk een klein feestje waard en dat willen wij vieren met jullie want dankzij jullie staan wij zo hoog genoteerd!
Daarom willen wij onder onze blogvolgers een super candy verloten.
Wat moet je doen om deze super candy te kunnen winnen, klik dan HIER voor alle info.

groetjes

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip ! Ik doe mee. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Ula,

    van harte gefeliciteerd en ik doe mee.
    Super hoor.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie op mijn tag! Om je vraag te beantwoorden, ja ik heb alles zelf gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula