Volgers

dinsdag 1 november 2011

KD NL # 87 - Schets 21



Het is weer de eerste dinsdag van de maand, dus ook de tijd voor een sketch bij KD NL!!!
Voor vandaag heeft team Rosie, waar ik ook bij zit de voorbeeldjes gemaakt. We zouden het heel erg leuk vinden als jullie gezellig meedoen en zo maken jullie altijd een kans op een van hele leuke digi stempels van Karen! Ook mijn andere collega's hebben hele mooie kaarten gemaakt, die kunnen jullie op ons blog zien.
Ik heb deze keer een verjaardagskaart voor een stoere jongen gemaakt. Lekker stoer met deze digi: "Super Boy". De sterren heb ik met een stans van Sizzix uitgestanst en met sterretjes glitter bewerkt. De tekst zelf op mijn Cricut uitgesneden en ook fijn glitter erop gedaan.

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en stoere kaart Ula....heel mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een hele stoere en gave jongenskaart!
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula , inderdaad een erg mooie en stoere jongenskaart !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt een super jongenskaart, hartstikke leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en stoere kaart heb je gemaakt Ula!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor een stoere jongen heb je gemaakt. Heel erg leuk!!
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker stoer en vrolijk jongenskaartje! Mooi die tekst zo.

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker stoer Ula!
    Helemaal leuk!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere jongenskaart Ula!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heerlijke stoere kaart is dit Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stoere kaart! Ik vind dat je ook super kleuren hebt gebruikt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula