Volgers

vrijdag 11 november 2011

Traktatiezakje


Benodigheden:
- 1x witte envelop maat A6 (11,6x 16,2 cm)
- 2x stroken designpapier 6,5x 11,5 cm en 5x 11,5 cm
- stempelafdruk (niet te groot)
- 2 mini bradz
- cirkelpons, liniaal, dubbelzijdig plakband/ tape en lijm
- scor-pal of vouwbeen/embossing pen om te rillen
- gewenste materialen om te versieren


Plak de envelop eerst dicht en leg met dicht geplakte kant naar boven.


Ril deze in de lengte op de linkerkant op 2 1/2" (ca. 6,4 cm).



Plak nu beide stroken papier: de grotere op de korte buitenkant en de kleinere strook op de binnenkant op de naad van dicht geplakte envelop.



Je kunt nu nog een sierstookje of een stukje lint plakken.
Dan maakt je twee kleine gaatjes voor de mini bradz (FOTO'S) en maak je deze vast aan de achterkant van het zakje.



Het zakje is nu klaar om versierd worden.


De gebruikte stempels:
- Nutsy Acorn Open
- Bigsby Celebration

Vanavond ga ik het aan de buurtkinderen uitdelen, omdat we St.Maarten hier gezellig vieren!
Gelukkig zijn maar er een paar, dus het kan makkelijk.
Dit zakje kun je ook voor nog veel meer doelen gebruiken: Een jarige voor een traktatie (op school), Sint, kerst of een party, gewoon op tijd ermee beginnen.


Heel veel plezier met het maken van dit erg handige en makkelijke zakje!

De bron komt van You Tube-Dawn5377
groetjes Ula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula