Volgers

vrijdag 18 november 2011

KD NL-Tutorial #13



Goedemorgen,
Eerst wil ik even zeggen, dat mijn PC terug is en ik kan netjes weer wat opzetten en voorbereiden, maar het ging niet zoals wij het hebben verwacht!

Omdat ik nog recht had op garantie, had ik gehoopt dat alles weer netjes gemaakt was, maar niks was minder waar! Om jullie alle details te besparen wil ik alleen zeggen, uiteindelijk heeft mijn man een nieuwe harde schijf gekocht en alles zo goed mogelijk terug gezet.
Maar mocht ik weer problemen ermee hebben of een nieuwe computer nodig hebben, dan kom ik nooit meer in onze "service" winkel! :((

Door dus ontbreken van mijn PC en ook het extra werk, die ik de laatste tijd doe, ben ik ook een stuk minder actief in blogland. Zo heb ik geen puf meer om te gaan knutselen omdat ik pas laat 's avonds thuis ben. Maar goed, ik hoop, dat langzaam alles beter geregeld wordt en dan ga ik weer meer knutselen en bezig zijn hier op mijn blog. En regelmatiger bij jullie een reactie plaatsen!

En NU weer tot de orde van de dag....
Een nieuw workshopje bij KD NL voor jullie! Deze keer nog een keertje door mij voorbereid, omdat Marja door haar gezondheid in het ziekenhuis werd opgenomen. Maar gelukkig is ze weer lekker thuis en wordt ze zo veel mogelijk door haar familie in de watten gelegd! :D
Ik heb een Trouwkaart met Nestabilities gemaakt. Wat glitter en strass-steentjes gebruikt. De uitgestanste details zijn met mallen van MD, Magnolia en Martha Stewart gemaakt.
De stempel is weer van Karen Doodles, heet: Here Comes The Bride en is net als veel andere hele leuke stempels in haar winkel te vinden.

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

8 opmerkingen:

  1. whow wat een chique kaart, schitterend met al die leuke details, hopelijk blijft je pc nu wel goed werken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Ula wat een schitterende chique kaart heb je gemaakt, super mooi!!!!! Dank je wel dat je voor me in wou vallen deze week.
    Nu maar hopen dat je pc het blijf doen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We kunnen die PC toch écht niet missen hè Ula....je kaartje ziet er geweldig uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tutorial is het met een mooie kaart!! Fijn dat je computer het weer doet!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ula , prachtig trouwkaartje is dit !! En wat een gedoe zeg met die PC.... Hopelijk heb je binnenkort weer wat meer tijd voor de hobby.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je Pc het weer doet. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula