Volgers

zaterdag 12 november 2011

Een speciale jarige...



Voor ons hier in Noord-Holland is 11-11 (november) een hele speciale avond van St. Maarten, maar op deze dag is ook mijn DT collega jarig en dit jaar heeft ze wel hele exclusieve cijfers erbij 11-11-'11.
Dus heb ik voor haar deze kaart gemaakt en jullie kunnen zien dat het nog helemaal in de sfeer is van onze workshop. Van een zakje heb ik een soort envelopje gemaakt en een extra kaartje erin gedaan. Ook hier heb ik Nutsy Acorn Open gebruikt en een stuk groter uitgeprint. Dan heb ik een stukje van het eikeltje opengesneden en de attributen van het feestje erop gezet (verjaardag-taart kaarsje en een mini ballon).

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ula!!! Daar is je collega DT vast heel erg blij mee. De workshop vond ik ook erg leuk en duidelijk. Die wil ik zeker ook zelf een keer maken. Nog bedankt daarvoor!!
    X Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula , wat een gaaf verjaardagskaartje ! En wat leuk gedaan met dat kaarsje en ballonnetje.... Lieve stempel heb je gebruikt. Leuk model kaart ook. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Ula.
    De workshop heb ik opgeslagen ga hem zeker ook eens maken.
    Je collega Dt is met deze kaart vet blij denk.
    vind de stempel ook zo grappig.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb hem in het echt kunnen bewonderen Ula, hij ziet er geweldig uit, en dat kaarsje met ballonnetje zijn zo cute!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een super leuk kaartje Ula, grappige digi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijk kaartje. Ik vind het ballonnetje te gek. Leuk zo'n extraatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula