Volgers

maandag 18 maart 2013

CCC #15 VOORJAAR




Hallo allemaal,
Bij Creative Cutting Challenges hebben wij vandaag een nieuwe uitdaging voor jullie:
"VOORJAAR"
Mijn DT collega's hebben hele leuke en lenteachtige creaties gemaakt. Het lijkt ons een hele toepasselijke uitdaging, omdat wij allemaal al graag wat meer zon en warmte willen voelen en vrolijk zingende vogeltjes willen horen. Wij willen graag LENTE!! 
Onze sponsor is:
Lettering Delights

En de prijs is ook heel leuk!
Ik heb deze keer een snijbestand met een kuiken gebruikt. Het is een doosje en zeker erg handig in de komende dagen voor de paaseitjes. :D
En ik moet jullie zeggen: dat wordt regelmatig bijvullen! Hoe klein ze ook zijn, ze hebben een hele sterke aantrekkingskracht zodat het mandje binnen de kortste keren wel een stuk leger is. ;D

Bedankt voor jullie lieve reacties

9 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie, ziet er super leuk uit!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Ula wat is je mandje grappig (en lekker)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk Ula !

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel leuk gemaakt, ziet er echt heel
    gezellig uit, laat nu de lente maar komen ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous funny creations Ula,love them^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat Pasen maar komen.... jij bent er klaar voor!!! Schitterend!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij leuk geworden Ula! Ik moet hem nog steeds maken, denk dat het volgend jaar wordt. hihihi
    Liefs margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula