Volgers

dinsdag 26 maart 2013

Itsy Bitsy, Teeny Weeny...


Ik ben een uitdaging aangegaan... een heel klein kaartje proberen te maken.
Nou ik kan jullie zeggen lastig, om nog een plaatje erop te krijgen en helemaal om te versieren!
Per toeval kwam ik op een oplossing. Ik ging weer met mijn Cameo experimenteren en een stap card met sierrandjes ontwerpen. Dus toen het klaar was, dacht ik eerst zo klein mogelijk uitsnijden om de afmetingen te controleren.
Dat was dus goed gelukt, maar het kaartje bleef liggen, ja zo klein wat moet je verder mee....
Nou, nu kwam het precies van pas. Leuk kaartje met extra ruimte om te versieren! :D
Ik laat mijn kaartje meedoen met de uitdaging van:
- Meljen's Designs - Itsy Bitsy, Teeny Weeny (create 3" X 3" notecards)

Bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Hoi ula
    Wat een leuke kaart,dit model heb ik ook maar wel wat aan de grote kant,heb geen machines om het kleiner te maken,heb jij misschien een idee voor mij?
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mail me even Corry, misschien weet ik wat.
      Groetjes Ula

      Verwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card! Love the shape, how you used the image, and all the flowers! Thank you for joining our Meljen's Challenge this week.
    Ruza, MD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje hoor, en een ander formaat kan
    best heel erg leuk zijn ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula