Volgers

donderdag 14 maart 2013

Tijd voor thee...


Vandaag wil ik jullie nog een project laten zien, daat ik gemaakt heb. Vanaf het moment dat ik ziek ben geweest, vind ik koffie nog steeds niet zo lekker,  maar van thee kan ik niet genoeg krijgen. En zo kwam de gedachte om een leuke dispenser te gaan maken. Ik wilde de klok van Tim Holz gebruiken, dus moesten de maten van het houdertje groot genoeg zijn. Ik heb de zelfgemaakte roosjes en mijn eigen digi tekst gebruikt. Verder niet te veel versiering, zodat ik de theezakjes makkelijk eruit kon halen.
Met mijn houdertje doe ik mee aan deze uitdaging:
- Paper Crafting Journey - Anything But a Card

Bedankt voor jullie lieve reacties

7 opmerkingen:

  1. hoi ula
    wat ziet dit er vrolijk en leuk uit en zo kan je makkelijk je theezakjes pakken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooowww wat heb je dat mooi gemaakt zeg, echt
    super leuk, mooie kleuren, en roosjes, en de
    stempel vind ik helemaal gaaf, waar heb je die
    gekocht ??

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke thee-dispenser. Wel toepasselijk de klok op de dispenser voor de "theetijd"
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er helemaal te gek uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow - absolutely beautiful!
    Thank you so much for joining us at PCJ for our Anything But a Card challenge and I hope we see you again hugs Karen P Paper Crafting Journey Design Team (http://stampinginpink.blogspot.co.uk/)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula