Volgers

maandag 4 maart 2013

DML #52



Nog een creatie die ik jullie vandaag wil laten zien. Deze heb ik voor de nieuwste uitdaging bij DML gemaakt. Weer een stans van Sizzix gebruikt en meteen een stuk uitvergroot. Het thema voor vandaag heb ikzelf verzonnen en ik hoop dat jullie het leuk vinden. Bij deze dus, maak een creatie/kaart in monochromatic kleuren (mag een beetje groen erin zitten) en met vleugels, omdat we het voorjaar tegemoet gaan. Mocht je nog wat inspiratie nodig hebben of ben je gewoon nieuwsgierig, kijk dan wat voor kunstwerkjes mijn DT collega's hebben gemaakt.
Verder heb ik mijn kaartje in blauwe tinten gemaakt met de vlinders en twee Magnolia's. Aan de voorkant een rozet gemaakt.

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Ula wat een beauty, schitterend!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooww hee dat is nog eens een super mooie kaart,
    en de kleuren zijn geweldig, zo mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Ula, dit is geen kaart meer, maar een ware creatie...prachtig gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Ula en een supermodel! Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula