Volgers

woensdag 27 maart 2013

I am here boys...


Ik wil vandaag deze kaart aan jullie laten zien.
Ik ben naast de kaarten voor mijn DT werk ook met "vrije" kaartjes bezig. Op mijn werk word ik ook regelmatig gevraagd of ik een kaartje wil maken. En omdat de meeste van mijn collega's al grote kinderen hebben, kleinkinderen verwachten of gaan extra studeren zijn altijd nieuwe kaarten welkom. Deze heb ik ook al voor een grote meid gemaakt. En het tasje vond ik juist extra leuk erbij staan. Ik heb de digi van KennyK gebruikt, zij hebben veel digi's die heel goed geschikt zijn voor wat oudere kinderen en tieners.
Mijn kaart laat ik geluk proberen zoeken bij de uitdaging van:
- KennyKs Krafty Krew - #136 Anything Goes
- The Paper Shelter Blog: #105 - "Anything Goes"

Bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Deze kaart ziet er prachtig uit, mooie kleuren ook gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ula. Leuk dat tasje erbij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely card and you have colored it beautifully! Thank you for joining us at The Paper Shelter Challenge. Good luck and I hope we see more of your lovely work in the future.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je hier gemaakt, en die
    mail die je gebruikt hebt is schitterend ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula