Volgers

zondag 10 maart 2013

In Love...


Een collega van mijn werk vroeg aan mij of ik een kaart voor jubilarissen wilde maken.
Altijd leuk natuurlijk als je gevraagd wordt en een beetje uitdaging krijgt. Hier is die dan voor het echtpaar dat 40 jaar getrouwd is. Ik heb een beetje rekening gehouden met de kleuren die bij dit getal horen; robijn. Meteen ook mijn nieuwste aanwinst gebruikt: de krullen, cijfers en grastakjes.
De frame achter heb ik met Cameo uitgesneden en bewerkt met acrylverf.
Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge:
- ABC Challenge - "I for In Love"

Bedankt voor jullie reacties

6 opmerkingen:

  1. Geweldig kaartje, Ula...heel attent om in de robijn kleur te werken...mooi gekleurd en prachtige details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Ula, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een supermooie kaart meis met superdetails! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card, Thanks for joining us at ABC for our challenge
    Hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A really beautiful card Ula. Loving all the diecuts used!
    Thanks so much for playing along with us at ABC challenges. Hope you'll join us again next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula