Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Jarige





Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik voor mijn jarige nichtje uit Engeland heb gemaakt.
Ze is dol op haar laptop en Sms'en  dus ik vond het afdrukje prima bij haar passen. Ook heb ik een van haar lievelingskleuren gebruikt. Verder de hoekjes van Marianne Design, ook de bloemen en blaadjes ervan en van Magnolia. Het plaatje is in de hoekjes bewerkt met het embossingpoeder van Stampendous. De randjes geponst met de randpons van Martha Stewart. Het designpapier heeft ook nog een beetje glitter en dat maakt het nog extra feestelijk.
Mijn kaart laat ik meedoen met de uitdaging van:
DP 2 #175 - "Anything Goes"
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes

Leuk dat jullie weer kwamen kijken

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo'n toepasselijke afdruk hebt gevonden. Het is een mooie kaart geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Üla!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful funny card my dear:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, Ula! Love the colours and fantastic layout and the use of the Frantage embossing powder looks beautiful!
    Thank you so much for joining us at Mo's Digital Pencil this week!
    Hugs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula