Volgers

dinsdag 19 maart 2013

EKEF #159





Hallo allemaal,
Dinsdag begint weer een nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap Challengeblog (voorheen EKEF).
Een uitdaging die ik heel leuk vond om te maken. Het thema is: "Maak een schudkaart in voorjaarskleuren".
Deze keer was ik helemaal vrij om de spulletjes gebruiken die ikzelf thuis had en leuk vond om hiervoor te gaan gebruiken. Ik wist het eigenlijk meteen... de vlinders! Ik maak niet te vaak schudkaarten, hoe leuk ze ook zijn, omdat ik bang ben dat ze per post makkelijk beschadigd raken. Het venster is gemaakt van een gelatine blaadje en binnenin het cirkeltje heb ik eerst een lentegedichtje geplaatst en dan pas de kleine kraaltjes.
Moeten jullie zien wat voor moois de kaartenmaksters en scrapsters van team Turkoois hebben gemaakt!
De sponsor voor deze keer is:


Mijn kaart doet nog mee aan de uitdagingen:
- Krea Teja Team - Spring
- AnMaCreatief #18-Vlinders
- The Scrapbooking Queen - Hint of green

Bedankt voor jullie lieve reacties

15 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden Ula!

    liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Ula in heerlijke kleurtjes!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi voorjaarskaartje en wat een prachtig gedicht!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een aparte, mooie en geweldige kaart heb
    je gemaakt, ik vind het een toppertje !

    Een gezellige avond gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje, prachtig. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Ik ben dol op schudkaarten ;-) En wat super gedaan met een gedicht erin!!! En al die vlinders en heerlijke kleuren doen echt aan het voorjaar denken, super!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O... en bedankt voor het meedoen bij AnMaCreatief ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan hoor. Lekkere frisse kleurtjes . Leuk dat je meedoet met de maartchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaart, leuk dat je meedoet met de Krea Teja challenge :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke schudkaart, leuk idee!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous creation dearest Ula^_^
    Lovely colors and gorgeous embellishments and details^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula