Volgers

maandag 11 maart 2013

In the 20s...



Ja, ja ik ben hier weer met de nieuwe kaart.
Mijn kaartenvoorraad loopt aardig leeg, dus moet e.e.a. opnieuw aangevuld worden.
En zo lang ik een beetje extra vrije tijd heb, vind ik het een heerlijke bezigheid.
Al een tijd geleden heb ik deze digi: "In the 20s" bij The Paper Shalter gewonnen, maar nog geen tijd gehad om te gaan gebruiken. Erg he! Komt altijd wat tussen en dan leg ik het weer terzijde. Maar nu had ik veel te kort aan nostalgische kaartjes, dus aan de slag gegaan. Dat kwam goed uit, bij TPS hebben ze een nieuwe uitdaging #102 waar ze om: "Punches and dies" vragen.
Ik heb voor mijn kaart: border en vlinders geponst en de kaders en de bloemen gestanst.
Voor de bloemen heb ik een koffiefilterzakje gebruikt.

Bedankt voor jullie lieve reacties

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje weer Ula!
    De digi is super leuk.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige digi.... daar heb je een schitterende nostalgische kaart mee gemaakt; leuke details Ula!!! Toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ula this is beautiful, love your colour choice for her, and beautiful design, thank for joining us at The Paper Shelter. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable and very very sweet. A really lovely looking card. Thanks for playing with us over at the Paper Shelter this week.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart, ik vind hem echt
    super met de koffiefilterzakjesbloemen (leuk
    woord voor galgje hihi)
    Je eerdere blogposten heb ik ook even bekeken
    en die kaarten zijn ook allemaal zo mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great use of my of my fav TPS images. Love the green and pink together. Great layout and design and fab die cuts and flowers.
    Thanks for joining us with this weeks challenge at TPS and good luck.
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just wonderful card and beautiful image dear Ula^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula