Volgers

maandag 26 september 2011

De winnaars van de kerst-bloghop....

Ben je benieuwd WIE de winnaar van de "Grote Prijs" van kerst-bloghop van Karen's Doodles is geworden, kijk dan op ons uitdagingen blog HIER: KD NL

Maar nu van al jullie leuke reacties, heb ik ook de winnaar van deze schattige sneeuwpoppen gekozen en dat is geworden...

Cornelie

Gefeliciteerd meid en erg veel plezier met deze digi!!! :))
Wil je nog via mijn mail contact met me opnemen, dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je toe!

Bedankt voor jullie geweldige reacties
groetjes

2 opmerkingen:

  1. Van Harte Cornelie helemaal geweldig.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik even mazzel!! Was ook nog een van m'n favorieten! Leuk! Heel erg bedankt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula