Volgers

donderdag 29 september 2011

Tasje voor een dame...




Voor onze Engelse vriendin, die jarig was, heb ik ook een tasje gemaakt. Omdat ze van country line dansen houdt, heb ik Cowgirl Tilda gebruikt. Een beetje deftige kleurtjes passen denk ik ook goed bij het meisje. Het is net zo'n modelletje als die voor Karen's Doodles, maar dan iets kleiner en hij blijft ook staan. Het meisje heb ik op de Magnolia label geplakt, zo blijft de rest van het tasje beter zichtbaar en is makkelijk open te doen.

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

11 opmerkingen:

  1. Wat en leuk tasje is dat geworden Ula!!! Echt gaaf voor iemand die van line dansen houd. Alles past weer erg goed bij elkaar.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super tasje Ula!!!!! Daar zal je vriendin vast blij mee zijn.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf tasje is dit Ula!!
    Leuk is cowgirl Tilda ook. En de kleurtjes passen perfekt bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg,wat is hij leuk zeg!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk tasje zeg, mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is dit schattige tasje met die stoere cowgirl erop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ula, dit ziet er echt leuk uit en zo toepasselijk voor iemand die van line-dansen houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ula,
    Super gaaf is je tasje geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is adorable and beautiful too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf tasje , Ula ! Zo leuk om kado te doen met iets erin....Tilda ziet er mooi uit als Cowgirl. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula