Volgers

zaterdag 3 september 2011

Tutorial-Reistasje




Gisteren hebben we bij KD NL weer een nieuwe tutorial voor jullie gemaakt. Het is een reistasje, die je op verschillende manieren kunt maken en gebruiken. Ga dus ook bij de andere meiden van DT een kijkje nemen wat voor moois hebben zij gemaakt. De hele workshop is op het KD NL blog te vinden en voor het patroontje kun je mij mailen. Mijn adres is in de sidebar te vinden.
Door de problemen met mijn PC die zomaar alles ging afsluiten en daarna helemaal niets meer deed, kon ik niks meer plaatsen, mailen of gebruik maken van mijn bestandjes, stempels en opgeslagen plaatjes.
Voorlopig ben ik door mijn lieve man weer gered, maar in mijn harde schijf is een stuk beschadigd en ik weet het niet of alles weer terug komt of toch rustig blijft!
GEBRUIKTE STEMPELS:
- Call Me
- On The Run
- Phone A Friend
- Computer Girl
en ook speciaal voor dit tasje door mij ontworpen teksten.

ERG VEEL PLEZIER MET MAKEN!

Bedankt voor het kijken en groetjes

11 opmerkingen:

  1. wat een gaaf tasje, prachtig en heel origineel is dit, en succes met je pc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk!! Heb het patroon inmiddels ontvangen, dank je wel hoor!!
    Succes met je computer!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend tasje is dit Ula, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit een superleuk tasje Ula!!
    Ik ga 'm vast en zeker ook eens maken!
    Bedankt voor het patroon hè

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ula , wat een gaaf tasje is dit ! En wat heb je verschillende leuke stempels ervoor gebruikt. Mooi ingekleurd. Ik hoop voor je dat de schade beperkt blijft op je PC....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk . mooi gekleurd zeg . gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi tasje! En 4 stempels gebruikt. Super! Ik ga hem ook eens proberen te maken. Ik zal je zo mailen voor het patroon.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Üla, woh wat is je tasje gaaf geworden.
    Wat een werk heb je eraan gehad.

    Lieve groetjes Sieta
    P.S. Fijn dat je mijn LO mooi vindt en natuurlijk wil ik hem wel met je delen.
    Ik zou zo zeggen neem hem mee, daar zijn ze voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal top dit tasje Ula en zo leuk die vier digi's die zo mooi bij elkaar passen.

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    great blog!
    If you like coloring pages then please chceck those two free websites:
    Educational coloring pages
    Famous coloring pages

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula