Volgers

vrijdag 16 september 2011

Tutorial #4-Pop up kaart...





Het is vandaag weer de tijd gekomen om iets anders jullie te laten zien bij KD NL. Vandaag heb ik deze tutorial voor jullie voorbereid, wil je meer weten kom dan HIER kijken en ook naar andere leuke voorbeeldjes van mijn collega's.
Voor deze kaart heb ik de digi stempel van Karen gebruikt genaamd: "Bovine Beauty", maar in haar winkel zijn nog veel meer mooie en grappige stempels te vinden!
Ik ben ondertussen geïnspireerd geraakt door mijn laatste uitstapje naar Zaanse Schans met veel oer-hollandse voorwerpen, kazen en klompen natuurlijk. Dus ik wilde een kaart maken met de klompjes (het is een magneetje) en natuurlijk de koe moest hier een belangrijke plaats krijgen!
En ja, naast een lekkere kaas, kregen we ook snel trek in lekker bakkie koffie en zo is mijn kaartje tot stand gekomen! ;D

NOG 3 dagen en dan hebben we voor jullie een geweldige BLOGHOP, dus vergeet niet terug te komen! En ik kan een ding wel verklappen, er staan veel mooie dingen jullie te wachten, dus het is zeker moeite waard om op het KD NL blog goed te letten! ;D

Bedankt voor het kijken en groetjes

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ula , wat een ontzettend mooie en vooral grappige kaart !! De stempel vind ik al super en dan die klompjes erbij....GAAF ! Erg leuk idee. En zo heb je een super Hollandse kaart. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula,
    Wat een leuke kaart!!! Die klompjes zijn er ook zo leuk bij. En ik kan het weten...ik woon in hét klompendorp van Nederland (dat zeggen ze zelfs bij de Schaanse Schans), het is zelfs zo erg dat ik ooit eens in een winkel in A'dam klompen uit Enter zag liggen. hihihi
    Maar goed; de kasart is super! Ik ga dit model zeker eens proberen. Bedankt voor de tut!!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke kaart, Ula....ook ik heb wat met klompen aangezien mijn opa klompenmaker is geweest!....dank voor de heldere tutorial....ga hem een keer uitproberen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke pop-up kaart!!!! Wat een geweldige stempel is dat, heel leuk!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je gemaakt, echt te gek,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een super gave kaart van gemaakt Ula!
    Was ook heel leuk om te maken.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Ula!! Heel erg leuk gedaan zo met die klompjes en het tekststempeltje is ook heel toepasselijk!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ula,

    Wat een supergeinige pop-up kaart!!
    Die klompjes..lachen !!

    Kan me voorstellen dat je door een bezoekje aan de zaanse schans bent geinspireerd !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een Hollands kaartje! Heerlijke kleuren en een prachtig model en wat is dat koetje leuk, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaart, Ula.
    Je gebruikt altijd zo leuke stemel, heel leuk :-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt gaaf Ula!!!
    Ik hoop 'm ook nog eens te maken. Maar nog ff geen tijd

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula