Volgers

woensdag 14 september 2011

What A Swing en alles digi...


Als je hoort bij de gelukkigen, die lekker met de digi's van Karen Doodles mogen "werken" is dan ook geen straf om de ene kaart na de andere te gaan maken. Meeste mensen in mijn kring waarderen de kaarten met deze plaatjes ook heel erg. Ze zijn grappig, lief en schattig, dus elke keer opnieuw zit ik wel goed! ;D
Ook deze: What A Swing... zo grappig en heel leuk om mannenkaarten te maken en dat betekent ook niet te veel poes-pas! ;D
Hier heb ik niet alleen de digi stempel gebruikt, maar ook het papier en het tekstje (van TLC).

Bedankt voor het kijken en groetjes

11 opmerkingen:

  1. Ojaaaa deze digi is zeker erg grappig.
    Ga er ook gauw maar weer eens een kaart mee maken. De digi's van KD zijn zooo leuk dat ik soms vergeet om een kaart te maken met een andere leuke stempel. Maar nu ben ik toch met een kaartje bezig met een Magnoliaatje erop...
    Fijne avond, groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ula, wat een leuke mannenkaart is het geworden!! Ja, je raakt een beetje verslaafd aan deze digi's!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is écht grappig, Ula....ook leuk gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi kaartje ula, die digi is ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuk kaartje Ula.Mooi papier en een leuke stempel en de tekststempel is ook super!!

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje Ula! Ik begin ook al aardig verslaafd te raken aande digi's van Karen:)

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke digi, je hebt hem erg leuk gemaakt.

    groetjes, durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Ula! Wat een geweldig gaaf afdrukje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula , dit is echt een super grappige kaart !! En wat gaaf dat alles op deze kaart digitaal is....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke mooie kaart Ula. Die digi is echt leuk he!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula