Volgers

vrijdag 30 september 2011

WORKSHOP 6 "TASJE UIT 1 VEL"

Benodigheden:
- 1x cardstock van 30x 30 cm voor tasje
- 1x stuk cardstock 10x 10 cm voor klepje
- 13 velletjes designpapier van 9,5x 9,5 cm voor aankleden
- 1 stempelafdruk
- lint voor handgreepje en strikje, 4 eyelets (voor stevigheid)
- mesje, liniaal, scor-pal en potlood
- dubbelzijdig plakband/ tape of lijm
- gewenste materialen om te versieren

Neem een cardstok van 30x 30 cm. Ril deze op 10 cm en op 20 cm aan beide zijden.



Nu moet je alle tussen- en schuine lijnen rillen. Kijk naar de foto. Vouw nu het doosje in elkaar.
Het is de eerste keer even uitproberen, maar het lukt wel.



Neem nu een stuk cardstock van 10x 10 cm en maak aan de bovenkant een sierrandje. Deze is gedaan met een nestabilitie.
Knip dit aan de bovenkant uit en plak deze in het midden aan de bovenkant. FOTO



Zoals je hieronder kunt zien, heb ik totaal 6 gaatjes gemaakt. Kijk naar de FOTO.
Dit is voor mijn lint (sluitstrikje en handgreepje), maar als je het met wat anders wilt vastmaken (magneet, klittenband)
dan hoef je ze niet maken.



Verder met extra velletjes (9,5x 9,5 cm) scrappapier van binnen, buiten of beide aankleden en dan als het klaar is nog extra van buiten versieren.





GEBRUIKTE STEMPEL:
- Time For Tea



Heel veel plezier met het maken!
groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula