Volgers

vrijdag 30 september 2011

Workshop #6 voor KD NL...





Eerst welkom, alle nieuwe volgers!
Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en het willen gaan volgen. Vandaag is mijn beurt om een workshop voor KD NL te gaan voorbereiden. Het is een kadotasje geworden en misschien zeggen jullie; hé, maar deze heb ik al ergens gezien... Ja, dat kan kloppen, maar als je dan zelf een graag wilt maken, kun je nergens de omschrijving ervan vinden. Dus voor iedereen, die van tasjes (maken) houdt, kijk HIER. Nog even en dan komt de echte kadootjestijd: St. Maarten, SINT en Kerst, dus gelegenheden genoeg zou ik zeggen!

Mijn kadootje heb ik voor een echte theeliefhebber gemaakt. Ik heb een toepasselijke digi van Karen (Time For Tea) gebruikt. Maar in haar winkel kun je nog veel meer leuke stempels vinden! Verder al in herfstkleuren gekleed, de thee-ticket opgeplakt en op de achterkant een herfst-stukje gemaakt. De blaadjes zijn van Cuttlebug, de bloemen van Magnolia (vilt, en een idee van Margreet) en van Die-namics. Ik heb alles met inkt bewerkt.

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

12 opmerkingen:

  1. wat en schitterend herfsttasje is dit Ula!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje Ula!!! Ik had hem inderdaad wel vaker gezien, maar me er nog niet in verdiept hoe zoiets te maken. Misschien doe ik toch nog mee met de uitdaging bij KD deze week ;-) Bedankt voor de duidelijke uitleg!!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dit is echt een erg leuk herfst tasje geworden!! Wat een leuk idee om daar thee in te doen! Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt! groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ula , erg leuk tasje en mooi zo in die herfstkleurtjes ! En een prachtige bloemen-toef op de voorkant. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit originele tasje in die warme kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooww zeg, wat geweldig leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend tasje heb je gemaakt Ula!!! Wat een heerlijke warme kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ula.

    Wat een superleuke tasjes heb je gemaakt!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tasje, Ula...heel leuk met de thee erin alle thee-details....mooie bladeren ook...wat aardig om naar mij te verwijzen (bedankt)...ook bedankt voor het delen van het patroontje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk tasje, prachtig die hersftkleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Ula, wat leuk. Ik had zo een tasje voor kerst bij de workshop bij Stempel Mekka meegemaakt. Heel leuk om te doen en altijd een mooi cadeaut :-)

    mijn tasje vind je hier:

    http://creativbaer.blogspot.com/2011/09/stempel-mekka-10092011.html

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula