Volgers

dinsdag 13 september 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING # 80


Vandaag hebben we bij KD NL een nieuwe uitdaging voor jullie... en het thema is: "Niets vergeten?"
Maak een houder voor een memoblokje/memoblaadjes of versier een notitieboekje. Vinden jullie het ook een hele leuke uitdaging? Doe dan met ons mee. Het is altijd handig om te hebben en erg leuk om weg te geven!
En voor de nodige inspiratie en hele mooie voorbeeldjes kijk bij de andere dames van DT!
Ikzelf ben ik met iets voor vrijdag bezig, maar ik kan het jullie helaas nog niet verklappen! ;D
Bedankt voor het kijken en groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula