Volgers

dinsdag 27 september 2011

Karen's Doodles NL# 82 - Tasjestijd!



Hier ben ik WEER!!!
Voor de nieuwste uitdaging van KD NL, heb ik als opdracht dit tasje gemaakt. Nu mag ik deze laten zien. De jarige heeft het al ontvangen. Het stempeltje heb ik met action-wobble (een soort wire-wire draad in de vorm van spiraal) geplakt, zo blijft Bigsby vrolijk met het kadootje schudden! ;D
Het is een digi stempel van Karen (Bigsby Gift) en je kunt hem en vele andere in haar winkel vinden. De andere DT-leden hebben ook prachtige tasjes gemaakt, klik hier.
Doen jullie weer gezellig mee ?

Bedankt voor het kijken en groetjes

18 opmerkingen:

  1. Love your gorgeous bag card Ula, sweet mouse and colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige tasje!! Schattige digi erop en super mooie details, vooral de bloem is super met de swirls erbij!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig tasje Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, zeg dit tasje is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Üla,
    Wat een geweldig mooi tasje heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave tas!!!! het ontwerp, de kleurcombinatie en Bigsby is ook te leuk!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Ula,

    Wat een gave tas.
    Leuk zo met die muis.
    Maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met
    action-wobble. Is dit iets speciaals??

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuk tasje zeg, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je een supergaaf tasje gemaakt Ula..wat een leuk idee om er een wobbel achter te plaatsen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een geweldig mooi en leuk tasje is dit.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ula,

    Wat een prachtig tasje, in het echie is ie nog mooier :))) Hij staat nog steeds te pronken in m'n woonkamer samen met de nog andere prachtige verjaardagskaarten.
    Het springveertje achter de digi is erg leuk.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk tasje Ula en zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend tasje Ula, Hele leuke kleurtjes.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh... wat leuk om bigsby op deze manier gezellig te laten hobbelen! Top tasje :)

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze tas is ook erg leuk! Een hele andere dan die met de magnolia erop, maar echt niet minder leuk. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula