Volgers

dinsdag 20 september 2011

KD NL uitdaging # 81 - Kleurschema


De dagen vliegen zo voorbij, dat ik af en toe niet meer weet of het nou maandag of dinsdag is. Gelukkig als je ook de voorbeeldjes als DT lid voor de uitdagingen maakt, blijft het nog redelijk goed lopen. ;D
Hier dus een nieuwe uitdaging bij KD NL voor jullie: "Kleurschema: maak je eigen combinatie uit de volgende kleuren..." Donkerblauw/Lichtblauw/Roze/Wit/Rood/Kraft. Deze keer heb ik mijn kaart anders qua vorm gemaakt en met hulp van mijn Cricut grote cirkel en roer uitgesneden. Ik vond het erg leuk staan zo'n wiebel-kaart naast dit lieve stempeltje van Karen (OctoSailor), zo krijgt je het gevoel dat hij in zijn bootje echt aan het roeien is. Van de tweede cirkel heb ik een soort boei gemaakt met scrappers floss.

Bedankt voor het kijken en groetjes

13 opmerkingen:

  1. Ohh Ula, wat geweldig, ben er helemaal verliefd op, zoooo mooi. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ula,

    Wat een mooie kaart.
    Leuk die kleuren en vorm.
    Grappig gemaakt.
    Ik wist niet dat Karen zulke leuke stempels had hihihihi.
    Ben geloof ik fan aan t worden.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow Ula wat een schiterend kaartje heb je er van gemaakt, zo cute!!!!!

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ula,
    Wat een bijzonder mooie kaart heb je gemaakt!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart!!!! Wat een leuke vorm!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een apart kaartje heb je gemaakt Ula!! Errug leuk geworden en leuk op de foto gezet!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die digi leuk he, ik had hem ook gebruikt :)
    Maar jouw kaart is wel heel leuk geworden, wat een origineel idee!! Echt geweldig leuk!
    Liefs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is fabulous Ula and what a cute image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk en origineel kaartje Ula, prachtig. Leuke kleuren combinatie.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula , wat een grappig model voor een kaart. Erg handig....zo'n cricut. ( beetje jaloers ) Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt. En wat een grappige stempel ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You always add the perfect finishing touches in each and every work, Those seashell bunches are gorgeous, I can't wait to try this new technique soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ula, wat een leuk kaartje. De stempel is heel grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula