Volgers

zaterdag 3 september 2011

Tutorial-Reistasje

Reistasje

Benodigheden:
- 2x A4 wit papier (om uitprinten) en potlood
- designpapier A4 of 12” x 12” en nog 2 vellen papier naar keuze
- 1 stempelafdruk of meer
- embossing mal
- een echte knoop of een uit de tekening
- schaar, liniaal, vouwbeen (of embossing pen),
- dubbelzijdig plakband/ tape, lijm

Je kunt gebruik maken van twee mogelijkheden:
· Print eerst het patroon (PDF-HIER aan te vragen) op A4 formaat wit papier. Knip alle stukken los en zet het over op scrappapier.
Of druk alles meteen op gewenst scrappapier (houd rekening met het formaat van jouw printer).



· Knip alle delen uit en ril het basis tasje door de helft (kijk op de foto).
· Dan ga je kleine details voor het extra effect nog eerst embossen, maar je kunt ze ook gewoon uit een andere kleur papier knippen (foto).


· Nu alle delen op elkaar plakken.


· Binnen is nog genoeg ruimte voor b.v. een kadobon, geld of extra beltegoed.
· Nu kun je het verder naar hartelust buiten en binnen gaan versieren!


GEBRUIKTE STEMPELS:
- Call Me
- On The Run

ERG VEEL PLEZIER MET MAKEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula